miércoles, 6 de octubre de 2010

jo :D

hola gent xD

sóc Lorena una estudiant de 1 de batxillerat i vaig a la classe de Carles de llengua i imatge, la nostra primera activitat és crear un blog. Per això és que he fet aquest :)

Sóc una persona prou alocada i divertida molt amable i simpàtica amb els meus i amb els demés quan vull hehehe xD xarre prou a classe peró sóc estudiosa perqué sóc constant i vull tindre una carrera peró no sóc una empollona ni res, simplement lo normal (un o dos  dies abans de l'examen...) sentén no??

coses del meu fisic:
Sóc prou alta 1,69 ;) , tinc els ulls marrons, cabells marrons, llisos i llargs, m'encanta tot lo que té que vore amb la cura personal: la roba, el maquillatge, el pentinat... i més coses :)

adéu besets.

No hay comentarios:

Publicar un comentario